112 Acil Çağrı Merkezleri, geçen yıl 103 milyon çağrıya yanıt verdi

112 Acil Çağrı Merkezleri Geçen Yıl 103 Milyon Çağrıya Yanıt Verdi

Geçen yıl, 112 Acil Çağrı Merkezleri, toplamda 103 milyon çağrıya yanıt vererek, 34 milyon vakaya müdahale etti. Bu sayede, oluşan acil durumlara hızlı bir şekilde müdahale sağlandı ve hayati önem taşıyan durumlar çözüme kavuşturuldu.

112 Acil Çağrı Merkezlerinin Önemli Rolü

112 Acil Çağrı Merkezleri, sosyal medya hesapları üzerinden yaptığı paylaşımlarda, geçen yılda 103 milyon çağrının yanıtlandığını ve 34 milyon vaka ile ilgilenildiğini duyurdu. Ayrıca, 43 milyon çağrıda kurumlar arasında başarılı bir koordinasyon sağlandı.

Engelsiz 112 uygulaması sayesinde, engelli vatandaşların 5 bin 862 acil çağrısı işaret diliyle yanıtlandı. Ayrıca, Engelsiz CİMER uygulaması üzerinden 1126 işaret dilinde başvuru alındı, engelli vatandaşların ihtiyaçları hızla karşılandı.

E-Call sistemi aracılığıyla ise, 255 bin 260 acil durum çağrısı karşılandı. Acil durumların hızlı ve etkili bir şekilde yönetilmesine olanak sağlandı.

Çok Dilli Hizmet Anlayışı

Almanca, Arapça, İngilizce ve Rusça dillerinde toplamda 81 bin 257 çağrıya yanıt verilerek, farklı dil gruplarına da hizmet sunuldu. 112 Acil Çağrı Merkezleri, her durumda her vatandaşa eşit ve etkili bir şekilde hizmet verme anlayışını benimsemiştir. (AA)

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

bonus veren siteler
deneme bonusu
Kartal Escort 
tanıtım yazısı
tanıtım yazısı
tanıtım yazısı
tanıtım yazısı
tanıtım yazısı
tanıtım yazısı